Henkilöt pohtivat elämänsä tekosiaan tuonpuoleisessa. Mitä haluaisit sinusta jäävän viivan alle? Sebastian Siukosen pienromaani toimi minulle loistavasti lomalukemisena altaanreunalla.
Tämä Laura Pääkkösen kirja on tarkoitettu myyjille ja asiantuntijoille, jotka haluavat kehittyä paremmiksi myynnissä ja jotka palvelevat asiakkaita siellä missä he vaikuttavat.
Työelämä täyttyy tänä päivänä erilaisista esityksistä ja puheista. Johtaminen on kommunikaatiota ja viestintää ja vaikuttaminen tapahtuu tunteiden ja järjen kautta. Amerikkalaiset puheoppaat tarjoavat nopean reitin mestaripuhujaksi, mutta Juhana Torkki tarjoaa syvällisen kädet multaan oppaan, joka ravistelee perinteisiä oppeja puheen valmistelusta ja puheella vaikuttamisesta.
Seth Godin on markkinoinnin menestynyt kirjailija. Hän on julkaissut 18 teosta 35 eri kielelle. Godinin blogi on yksi maailman suosituin markkinoinin blogi. Kirjassaan kaikki markkinoijat ovat valehtelijoita pureudutaan tarinoihin.
Matti Alahuhta on yritysjohtaja joka ei esittelyjä kaipaa. Hänen esikoisteos Johtajuus – kirkas suunta ja ihmisten voima käsittelee johtamista, joka on arkista ja määrätietoista työtä jossa olennaisinta on yksinkertaisuus, selkeys ja johdonmukaisuus.
Vaikuta tunteisiin on kirja, joka kertoo tunteista ja niihin vaikuttamisesta. Kirjan kirjoittanut Jarkko Rantanen on tunteisiin erikoistunut psykologi ja valmentaja. Hän työskentelee perustamansa Tunneakatemian päävalmentajana.
Liian paljon tapahtuu ympärillämme. Nopeasti muuttuvan maailman ja hitaasti muuttuvan ihmismielen välillä on suuri kuilu. Saku Tuominen ja Katja Lindroos antavat neuvoja kamppailusta jolla yritämme sopeuttaa tuhansien vuosien aikana muokkautuneen mielemme nykyajan vaatimuksiin.
Aki Hintsa on ennaltaehkäisevään terveydenhuoltoon erikoistunut urheilulääkäri ja ortopedi. Hän on kehittänyt pitkälti tieteeseen ja tutkimukseen perustuvan hyvinvointimallin jonka oivallukset syntyivät Etiopissa Haile Gebresselassien elämää seuratessa.
Petri Parvinen on Suomen ensimmäinen myynnin johtamisen professori. Kirjassaan Myyntipsykologia hän yhdistää viimeisintä myynnin tutkimusta ja soveltaa sitä käytäntöön.
Martin P.E Seligman on amerikkalainen yliopiston professori ja positiivisen psykologian tutkimusverkoston johtaja. Hän on uranuurtaja tuoreessa psykologian tutkimussuunnassa (positiivinen psykologia), jossa keskitytään heikkouksien sijasta ihmisten vahvuuksiin. Kirjassaan Aito onnellisuus ”Authentic Happiness” tutkimusten voimalla paneudutaan onnellisuuteen ja hyvään elämään.