Joey Coleman – Never lose a customer again
- 25.11.2023 22.02
Joey Colemanin kirja Never Lose a Customer Again toimi hyvänä herättäjänä miettimään asiakaskokemuspolkua. Onko kaikki kokemuskulmat katettu organisaatiossa? Tietääkö asiakas, millainen matka häntä…
Jan Ropponen – Strateginen Kumppani: Näin solmit isoja diilejä ylimmän johdon kanssa
- 31.12.2022 9.40
Jan Ropponen on kirjoittanut kirjan nimeltä Strateginen kumppani. Kirja on varsin mielenkiintoinen herättelijä siitä, mitä strategisen asiakkuuden johtamisen tulisi käytännössä tarkoittaa, ja miten…
Jason Jordan – Cracking the Sales Management Code
- 29.11.2021 18.31
Cracking the Sales Management Code on kirja, joka haastaa viemään myynnin johtamisen seuraavalle levelille. Olen vakuuttunut, että kuka tahansa lukija saa tästä kirjasta ainakin yhden uuden kulman…
Jan Ropponen – Miljoonamyyjä
- 31.10.2020 10.32
Kuinka sitoutat asiakkaan kumppanuuteen jo ensikeskustelusta alkaen? Miten pidät huolen, että et jää tarjoomasi kanssa pelkäksi hinnoittelun benchmarkiksi? Mm. tästä Jan Ropponen kirjoittaa kirjassaan…
NIR EYAL – HOOKED
- 30.8.2020 18.37
Kuinka palvelun/tuotteen ja käyttäjän välille muodostuu koukuttava tapa? Nir Eyalin kirja Hooked – How to Built Habit-Forming Products käsittelee aihetta.
Sami Miettinen ja Juhana Torkki – UUSI NEUVOTTELUVALTA
- 29.12.2019 18.56
Huippuneuvottelija tavoittelee yhteistä tahtotilaa ilmaisevaa sopimusta, joka sitouttaa ja motivoi hyödyllisyytensä kautta ja jonka luonteva hyväksyminen johtaa jatkuvaan neuvottelusuhteeseen. Lue…
Chris Smith – The Conversion Code
- 30.5.2019 21.34
Ostamisen muuttuessa jatkuvasti enemmän digitaaliseksi, se pärjää, joka hallitsee inbound-prosessin tehokkaimmin. Chris Smithin kirja The Conversion Code on ehdottomasti lukemisen arvoinen.
John C. Maxwell – There’s no such thing as “business” ethics
- 21.9.2018 12.14
Maxwell lataa kovan väittämän heti kirjan otsikossa. Todennäköisesti tarkoituksena on trollata potentiaalista lukijaa.
Mark Roberge – The Sales Acceleration formula
- 6.6.2018 11.02
Tieto, teknologia ja tulosten seuranta ovat Mark Robergen toiminnan keskiössä. Tuloksia seuraamalla ja pureutumalla tuloksia edeltäneeseen tekemiseen löydämme avaimet toimintamallien muokkaamiseen.
Social Selling, miten hyödynnän myynnissä?
- 19.2.2018 14.56
Tämä Laura Pääkkösen kirja on tarkoitettu myyjille ja asiantuntijoille, jotka haluavat kehittyä paremmiksi myynnissä ja jotka palvelevat asiakkaita siellä missä he vaikuttavat.
Laura Pääkkönen – Social Selling
- 16.2.2018 14.47
Laura Pääkkönen tekee ehdotuksen: voiko yrityksen kilpailuetu löytyä myynnistä? Kilpailuetuna toimisi ylivertainen asiakasymmärrys, jonka pohjalta rakennetaan jatkuvasti kehittyvää asiakaskokemusta.…
Peter Coughter: The Art of the Pitch
- 6.1.2018 15.39
Tämä kirja yhdistää tyylikkäästi tarinankerronnan, myynnin ja esiintymisen. Coughterin mielestä nämä ovat erottamattomasti liitoksissa toisiinsa. Kirja on tasapainoinen kokonaisuus teorian,…
Doug Lipman – Tarinalla vaikuttaminen
- 11.12.2017 16.55
Miksi pitäisi olla kiinnostunut tarinankerronnasta? Saatko porukassa oman sanomasi esiin? Kuunnellaanko sinua?
Dan Ariely – Predictably Irrational
- 7.10.2017 12.45
On kiehtovaa, ja osin jopa mystistä, kuinka ihmismieli käyttäytyy. Se, mikä teoriassa voi kuulostaa itsestään selvältä, ei välttämättä toteudukaan käytännössä. Dan Arley saa kolmeen ja puoleensataan…
Dr. Frank Lunz – Words That Work
- 25.8.2017 13.16
Tohtori Frank Lunz on rakentanut teoksen vaikuttamisesta. Hän on tutkinut vaikuttavan kielen elementtejä, ja millaisilla sanoilla on kommunikaatiossa merkitystä.
Mika D. Rubanovitsch – Haasteena myynnin johtaminen
- 6.7.2017 16.58
Lähdin hakemaan seuraavaa vaihdetta tiimini myynnin eteenpäin viemiseksi ja tällä kertaa käännyin Rubanovitschin puoleen. Ruban, kuten hänet tuttavallisemmin tunnetaan, kirja Myy enemmän, myy paremmin…
Kaikki markkinoijat ovat valehtelijoita
- 8.3.2016 11.27
Seth Godin on markkinoinnin menestynyt kirjailija. Hän on julkaissut 18 teosta 35 eri kielelle. Godinin blogi on yksi maailman suosituin markkinoinin blogi. Kirjassaan kaikki markkinoijat ovat…
Psykologisia vaikuttamisen keinoja kotiin ja töihin
- 6.8.2015 20.58
Petri Parvinen on Suomen ensimmäinen myynnin johtamisen professori. Kirjassaan Myyntipsykologia hän yhdistää viimeisintä myynnin tutkimusta ja soveltaa sitä käytäntöön.